kedd, április 08, 2014

Szörnyen jó szörnybuli (avagy Monster High-os zsúr)

Nagy népszerűségnek örvendenek manapság a Monster High (SzörnyGimis) figurák, sok kislány szeretné ilyen témájú szülinapi zsúrt. 
Nálunk is menő, és nagylányom kérte is, hogy e téma köré épüljön idei szülinapi partija. 
Forrás


Szeretem a tematikus bulikat inkább sk megoldásokkal elkészíteni, most is erre törekedtem, de sajnos nem volt elég időm mindenre, így vásároltunk is pár dolgot -viszont ötletet sokat mutatok akár egy teljesen sk elkészítendő Monster High-os bulihoz.

Torta:

MonsterHigh-osat kért az ünnepelt. A neten láttam már ilyet, el is készítettem.
My second and improved Draculaura.  Did this one last year but was so rushed...always wanted to come back and try her again.  Am very happy with how she turned out.      Cake is vanilla & raspberry marbled cake with vanilla buttercream
Nem ilyen lett, de ez a kép volt a kiindulási alap,
Kép forrása
Amúgy majdnem olyan lett, mint a képeken, kivéve, hogy a marcipánréteg masszája nem sikerült sajnos, ezért az lemaradt, de a gyerekeknek, és főleg az ünnepeltnek így is nagyon tetszett szerencsére :) (Tesói azóta is ilyen tortáért nyaggatnak)
Van már MonsterHigh babájuk, ezt használtam fel alapnak.
Készítettem három különböző méretű jénai tálban piskótát és vettünk boltit is (mert időm sem volt elég az előkészületekre). Kétszer 3 piskótalap kellett a tortához -ezek adták ki a baba szoknyáját. 
A lapokat egymásra úgy tettem, hogy közéjük csokikrémet raktam -ez tartotta őket össze is és az íz miatt is fontos volt. A csokimáz csokipudingból készült -annyi változtatással, hogy 5 dl tej helyett 4 dl-ből készítettem, így még sűrűbb lett.
Amikor már egymáson voltak a lapok a külsejüket levágtam, hogy valóban szoknya alakú legyen. 
A közepükbe egy lyukat vágtam és ebbe raktam a babát, aminek a lábát fóliába csomagoltam, hogy ne legyen mázas-krémes.
A lapok külsejét még lekentem csokimázzal (ezt sk készítettem)
Youtube-on is számos videó található ilyen (főleg Barbies) torta elkészítéséről, itt is írtam már erről -videót is linkelek. 

Dekoráció


Most nem volt időm készíteni, de sok remek ötletet láttam és még több ingyen nyomtathatót is.Persze lehet sokmindent készen is vásárolni, például itt is. A terítő sima sötétkék terítőnk volt, rajta pedig "rémisztő" kiegészítőkkel, amiket a halloweenes pakkunkból vettem ki: pár műanyag pók és egyéb rovar -ezeket gyerekújságokból tettük el amikben ajándékként szerepeltek halloween körül az előző években, ezek a mécsestartók.     

       

Italok


Ugyan most csak sima szörpök voltak, de lehetett volna ilyen múmia-üdítő is:
Mummy juicebox
Forrás: Parents

Ételek

Szerintem a gyerekzsúrokon az ételkérdés elhanyagolható -már ami a kinézetét illeti. Ezzel ugyanis nem törődnek a gyerekek általában -nekik mindegy, mérges madaras-e az AngryBirds zsúron a szendvics vagy a torta, úgyis olyan izgatottak, és éhesek, hogy megeszik ha fogukra való. Ezért idén már nem foglalkoztam a témához passzoló kinézettel, de készíthetünk a halloweenes ételes bejegyzésben említett ételeket is

Forrás: momendeavors

Pók-nyalóka

Játékok


A buli nagy részében rohangáltak, táncoltak, de amikor sikerült egy helyben tartani a lányokat, akkor volt kvíz MonsterHigh-os kérdésekből (ezt én állítottam össze a lányom két MonsterHighos könyve alapján) 

Köszönőajándék

Témába vágó kifestőket kaptak 

Most ugyan nem jutott több mindenre idő, de terveztem még több ötlet átvételét a múltkori Halloween bulinkból, amiről itt írtam
További ötletek a Pinterest táblámon

További ötletek gyermekzsúr szervezéséhez és kivitelezéséhez a blogról:
itt és itt találhatók

Print

forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...