szerda, november 13, 2013

Táskarendező!

Anyukaként rengeteg cuccot cipelünk magunkkal nap mint nap. 
A gyermek számára sok apró holmi kell és ugye a női -és így a kismamás, anyukás- táska is olyan, hogy mindig legalul van, ami éppen kellene (de azonnal). 
Biztos más is járt úgy, hogy egyik kezével a gyermek kezét fogja, nehogy elszaladjon, másikkal a táskában matat -hol a kulcs?- harmadikkal szájában meg a kismotor/plüss/boltban vásárolt holmikkal teli (és nehéz) zacskó. És ilyenkor szokott a kulcs direkt elbújni. 
Vagy csak gyorsan kellene előkapni a zsepit / nedves törlőkendőt hogy meg/letöröljük a gyermek kezét/orrát mielőtt továbbszalad a játszótéren és persze pont azt nem találjuk (de ilyenkor a kulcsunkkal tuti találkozunk, bezzeg most nem az kellene) 
Szóval ilyen szituációkban leszünk hálásak magunknak, ha beszerzünk egy táskarendezőt



Bevallom, sokáig idegenkedtem ezektől a termékektől mivel egyszer (kétszer, sokszor) láttam egy ilyet reklámozni a tv-ben és az nagyon nem volt meggyőző, sőt... de aztán "véletlenül" birtokomba került kétféle táskarendező is.

Emlékszem, nagyon régen egy turkálóban táskákat nézegettem, és a nagy dobozban amiben voltak kezembe akadt egy fura modell: nagyon sok és praktikusnak látszó zsebe és rekesze volt, füle is, de nem záródott a fő rekesze, teljesen nyitott volt. Azt hittem, ez egy sima táska és nem tetszett, pedig a zsebek nagyon csábítóak voltak.
Akkor otthagytam azt a darabot, nem tudtam vele mit kezdeni, de végül is az ominózus reklámnak hála rájöttem, mit is láttam.

Később, első táskarendezőmhöz is turkálóból jutottam -ugyanúgy kezembe akadt egy sokzsebes nyitott "táska", és most már tudtam, mire jó, gondoltam, próba szerencse, hátha jó lesz. Nagyon bevált, később netről, külföldről egy ismerős segítségével rendeltem még egy -másféle- modellt is és mikor megérkezett örültem csak még jobban: a két rendező még kompatibilis is! Az egyik kisebb, a másik nagyobb, így megasok cuccot tudok rendezetten tárolni (erre még nem volt szükségem, a mindennapokhoz egy rendező bőven elég, de utazásnál, hosszabb útnál majd biztosan jól jön. Vagy Karácsonykor... mikor egész napokat rokonoknál töltünk és biztosan egy rakat apró holmi kell a három gyerekhez/nek)

A táskarendező előnyei:
  • sok apró zsebe van- itt könnyen elfér minden olyan apróság, ami amúgy elkallódna táskád túl nagy zsebében (rúzs, toll, stb) -átláthatóbb és könnyebben megtalálod amikor kell, plusz nagyobb biztonságban is vannak holmijaid, nem sérülnek meg amikor egy nagyobb, nehezebb dolgot (pl félliteres palackot) raksz a táskádba
  • ha sokszor váltasz táskát, a rendező könnyen átrakható egyikből a másikba, így nem marad az otthon hagyott táskában semmi fontos. Könnyű váltani pelenkázó táska és hétköznapi női táska között, nem kell egyesével átpakolni minden apró cuccot. 
  • a többféle típusú rendező sokszor kompatibilis, azaz egymásba rakható és így egész kis rendszerező galaxisod lesz a sok kis holmidnak. Mondjuk a kicsibe mehet a gyermek holmija -cumi, törlőkendő, stb- a nagyba pedig a sajátod -iratok, kulcs, toll, stb- így úticélodnak megfelelően egy mozdulattal pakolhatsz, nem kell mindig átgondolni, mi kell és átpakolni is gyorsabb mert csak egy vagy két rendezőt kell átraknod (például cél a játszótér: ide elég lehet a gyermek holmija, nem biztos, hogy kellenek a Te cuccaid, mint toll, stb. elég a kis rendező. Meglátogatjátok Apát a munkahelyén? Ekkor mindkét rendező szükséges. Egyedül mész valahova? elég a nagy, a saját holmijaid rendszerezője -ennyire egyszerű és gyors)
Szerintem praktikus, engem meggyőztek ezek a rendezők, és ma már nem is értem, miért ódzkodtam kirpóbálni és egyáltalán: hogy lehettem meg enélkül régebben?!?

Múltkor az állatkertbe mentünk -nagyon sok holmi kellett, hiszen egésznapos kirándulás ez számunkra három gyerekkel, akik közül a legkisebb nem mindig szobatiszta, akadnak balesetek, így váltóholmikat is vinnünk kellett.
Nézzétek, mennyi minden belefért a rendezőbe és így mennyire kis helyet foglaltak csak -sokkal kisebb táska is elég volt minden cuccnak, mint régebben, amikor rendező nélkül pakoltam:

kis törlőkendő, kézfertőtlenítő, toll, pelenkázó alátét, kis törölköző, wc ülőke, pelenka, kis zacskó, pótalsó, papírzsepkendők, kevés keksz, szalvéta, szőlőrúzs is elfért a rendezőben.
Külön csak a nagyobb holmik voltak (nadrág, eldobható papírbili, stb)

Íme, egy sima, városi pelenkázó táska. Ebbe egy A4-es lap már csak fektetve és nem a legkönnyebben fér bele, olyan kicsi táska, de minden szükséges holmink elfért itt -és mindent azonnal megtaláltam! Idén végre férjem sem viccelődött azzal, mennyire sok holmi kell egy sima állatkertezéshez :)) Éljen! 
ennyire sok holmi elfér benne!

Manapság pedig már könnyen-gyorsan hozzájuthatunk saját példányunkhoz például innen  :) (nem kell külföldről rendelnünk, sem turikban vadászni ilyesmire -a fent említett két alkalmon kívül azóta sem találkoztam egy rendezővel sem egy turkálóban sem...szóval onnan sem biztos, hogy könnyű lenne beszerezni, ezért is örültem meg, mikor láttam, rendelhető belföldről is)


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...