szerda, október 09, 2013

Újraírható napi feladatlisták laminálógép nélkül


Mindig lecsúsztam eddig a laminálógépekről amikor akciósak voltak (ált Karácsony környékén), de végül is nem baj, mert egy másik technikával eléggé hasonló eredményt lehet elérni.
Még gyermekem elsős korából ered barátságom az átlátszó öntapadós fóliával, ami kiválóan védi meg a füzeteket, könyveket -bár használata nem a legegyszerűbb szerintem.
Mindenesetre mindig beruházok egy-két tekercsre és mindig marad is.

Tavaly már lamináltam ezzel falevelet, idén pedig a napirendet segíti átlátni.
Nyomtattam egy napi teendős listát (innen) és erre ragasztottam (több-kevesebb sikerrel, mert ráncos lett) a fóliát. Innentől kezdve már írhatok rá (filctollal) és könnyen le is törölhetem mikor a másnapi tennivalók kerülnek előtérbe.


Ami a napi teendők, különórák és egyebek halmazát illeti, másik próbálkozásom egy post-it-es lista. A post-it papírkákra felírom a napi teendőt, különórát, és ha változás lenne, akkor egyszerűen kicserélem a papírkát. Mivel ezen táblázat most éppen mágneses felületen van, ezért jó megoldás lehet sima píprfecnik használata is mágnessel kombinálva, avagy azt is el tudom képzelni, hogy az eddigi ötleteket összegyúrva laminálunk simán vagy a fóliás verzióval papírlapot és erre celluxszal ragasztgatjuk a tennivalókat -így is könnyen eltávolíthatóak, ha már aktualitásukat vesztették.


Mivel nálunk még nem alakultak ki a különórák, de az már most látszik, hogy nagyon sok lesz, így próbálkozom mindent észben és kézben tartani amihez elengedhetetlen a jó tervező felület.
Nektek mi vált be?



Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...