csütörtök, március 28, 2013

Nyuszi a répában




Remek gyorsajándék Húsvétra

Ami kell hozzá:
anyagdarabka (maradék is szuper, felhasználhatjuk akár a gyerek kinőtt pólóját, bodyját) piros vagy narancssárga és zöld színben
szalag vagy madzag
kicsi nyuszi (aki tud varrni, úgy még jobb, de nálunk épp akadt itthon mininyúl)

A textileket az alábbiak szerint vágtam fel:
A narancssárga anyagot ívelt háromszög formára, a zöldet téglalapra (melynek hosszabbik oldala olyan hosszú, mint a répaanyag ívelt részének hossza), és az egyik hosszabbik véget felvagdostam hosszanti csíkokkal az ábra szerint.
Végül már csak össze kell varrni: először vagy bújtatót varrunk a narancssárga anyagra, hogy be tudjuk majd fűzni a szalagot, vagy visszavarrjuk kicsit és így alakítunk ki kis alagutat a szalagnak, majd a zöld anyagot varrtam a narancssárgára, végül a répa hosszabbik oldalát varrtam össze a másikkal.

Alább első kísérletem eredménye látható (sajnos nincs időm szebben megvarrni, majd legközelebb jobb lesz)









Aki profibb verziót szeretne, de nem tud varrni, annak ajánlom a Meskát, és az alábbi játékoldalt.


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...