szerda, október 31, 2012

Halloween buli itthon


                                 


Hogy ne csak tipp-linkeket írjak róla: íme, nálunk így telt a Halloween (buli). Zártkörű volt, csupán egy vendéget vártunk, de főleg magunk játszottunk és ültünk Halloweent. Internetről vettem az ötleteket, amiket az előző napokban már be is mutattam -sajnos nem jutott időm mindet megvalósítani (most csak egy napom volt előkészülni, jövőre majd folyt köv jobban és bővebben mert sok van, ami kimaradt)



Alapvetően volt egy büféasztal dekorációval, készültem a harapnivalók mellett főételként pizzával is és pár játékkal unalom ellen. 

A büféasztalról:
Helyet kapott a gyerek névnapi babája is -egy rusnya barbie -szerűség ami pont beleillett a dekorációba.
A töklámpásnak festett poharak ötlete innen van

Tök és levek -poharak töklámpásarccal és vegyes gyümölcslével.

Szellemmé alakított szék (ez egy nem használt felsőm amire 3 kört rajzoltam)

giliszták a földben -aka gumicukor a gabonapehelyben -nagy sikere volt

Múmiapizza, ötlet innen
(kb 5 percem volt dekorálni... majd jövőre jobban sikerül)

Pizza No2: Pókpizza -ötlet innen
Megj.: a Mérges madár pizzával ellentétben ezek a pizzák kisütés után is jól néztek ki és látható maradt az is, amit ábrázolni akartam, sőt, még jobban is festett!

Pótétel: Múmiaszendvics -ötlet a pizza alapján: erre a fogásra nem volt szükség, később ettük meg

És a nasik:
pók-muffin balra, vámpírfogas-muffin jobbra


Pókmuffin gumicukorpókkal, ötlet innen

Vámpirfogas muffin (a vámpírfog bolti gumicukor)

És az időtöltésről:
Volt társasozás
-ötlet az internetről innen,  nyomtató hiányában magam rajzoltam meg és írtam magyar kártyákat a netes ötletet alapul véve: bátran ajánlom mindenkinek, mert könnyen és gyorsan kivitelezhető volt és csupán 4+1 papírlap (tábla és a húznivaló kártyák) és pár filctoll kellett hozzá!

És kis ajándéktasak a vendég számára


És ami volt még csak nem fotóztam:

És amik közül még tervezek jövőre elkészíteni, játszani pár dolgot:

Azért is mutatom meg Halloweenünket, mert kis költségvetéssel (lévén az ünnep hó végén van és nemrég volt itthon nagyobb névnapi buli) és kis időráfordítással (most nem jutott rá több sajnos) elég sok mindent ki lehetett hozni és a gyerekek azóta is emlegetik, milyen remek buli volt Halloweenkor :)

Búúúúúúúúú!
Boldog Halloweent!


Print

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...